Page 10 - DERGİ TEMMUZ 2022
P. 10

Millî Eğitim


       Bakanlığı                                  akan    Özer,    matematik    de boş durmayıp her türlü özveriyi
                                                                                gösterdiklerini,
                                                                                                topluma
                                                                                                           faydalı
                                                  dersinin
                                                                   öğrenimini
       Matematik                            Bgünlük yaşam becerilerine          pek çok iş yaptıklarını anlattı. “20
                                                                                milyonluk bir aile normalleşmeden,
                                                                                                 normalleşebilmesi
                                                                                Türkiye’nin
                                                               kolaylaştırmak
                                            uyarlayarak
       Seferberliği                         amacıyla “Her Yerde Matematik”      mümkün     değildi”  diyen duyduğu
                                                                                                            Özer,
                                                                                            gelmekten
                                                                                bugünlere
                                            anlayışıyla başlatılan  seferberliğin
       Başlattı...                          MEB Şûra Salonu’ndaki tanıtım       memnuniyeti dile getirdi.

                                            töreninde  yaptığı  konuşmada,
                                                                                 Bakan Özer, ikinci dönemin son
                                            öğretmen ve öğrencilerle el ele yeni   günü olan 17 Haziran’da da birinci
                                            bir yola girmenin, gelecekle ilgili  dönemin sonunda olduğu gibi tüm
                                            yeni bir adım atmanın heyecanını  öğretmenlere ve idari personele
                                            yaşadıklarını ifade etti.           sürece katkılarından dolayı teşekkür
                                                                                belgesi göndereceğini belirtti.
                                              Kovid-19 salgınından en çok eğitim
                                            sisteminin etkilendiğini belirten Özer,   Türkiye’nin son 20 yılda eğitim
       Millî    Eğitim     Bakanlığı,       “Topluma şunu gösterdik, biz gerekli  alanında  kalite  odaklı  büyük  bir
       TÜBİTAK ve üniversiteler iş          önlemleri aldığımız zaman toplumdaki  dönüşüme imza attığını vurgulayan
       birliğinde matematik dersinin        en güvenli yerler okullardır. Bu  Özer,     yeni   dönemde    ağırlıklı
       öğrenimini günlük yaşam              süreçteki kahramanlıklarından dolayı  olarak eğitimde fırsat eşitliğine
       becerilerine       uyarlayarak       1 milyon 200 bin öğretmenimize  odaklandıklarını     ve   bu   yönde
       hem kolaylaştırmak hem de            en içten şükranlarımı sunuyorum.”  yürüttükleri projeleri aktardı.

                                            diye konuştu. Özer, maskesiz günlere
       öğrencilerin bu dersi küçük          geçişte en önemli katkıyı veren      “Eğitimde fırsat eşitliğinin kilit taşı
       yaştan itibaren sevmelerini          kurumun Millî Eğitim Bakanlığı  matematik”
       sağlamak amacıyla başlatılan         olduğunu da vurguladı.               Özer, bu yılın ocak ayından itibaren
       Matematik          Seferberliği                                          hazırlıkları  yapılan  matematik
       Tanıtım Töreni,  Bakan                 Bir dönem “öğretmenler okula  seferberliğinin  bugünden  itibaren
       Mahmut Özer’in katılımıyla           gitmek istemiyorlar” yönünde yapılan  başlatılmasına ilişkin şu bilgileri
                                            spekülasyonların çok yanlış ve ağır bir  paylaştı:
       gerçekleştirildi.                    itham olduğunu, tüm öğretmenlerin
                                            topluma gösterdiğine işaret eden     “Matematik         seferberliğinde
                                            Özer, öğretmenlerin salgın sürecinde  matematik  atölyeleri,  materyal

        10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15