Page 31 - Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 31

81 ÇALIKUŞU ELAZIĞ
                                           21. YÜZYILDA
                                           21. YÜZYILDA



                                                                                                       YIŞI
      OKUL
      OKUL, ÖĞRENME VE  ÖĞRETMEN ANLAYIŞI
                                                                         TMEN ANL
                                                                                                    A
                    , ÖĞRENME VE  ÖĞRE





             izim   amacımız      Elazığ’ın  uygulaması hususunda çok hassas
             verilerini        Türkiye’nin  davranırlar.  Açık  olmasın,  eksik
        Bve          dünyanın      verileri  olmasın, kaçak olmasın. Sistemde
      ile     karşılaştırarak     başarıyı  ne söyleniyorsa o tam yapılsın diye
      yakalamaktır. İnşallah yapacağımız  buna çok dikkat ederler. Japonya’ya
      çalışmalarla    şehrimizi    eğitim  bakarız       böyledir,   Almanya’ya
      alanında farklı noktalara götürmek  bakarız böyledir, Singapur’a bakarız
      için koşar adım çalışacağız” dedi.     böyledir,   Finlandiya’ya    bakarız
                                             böyledir. Uygulamada onlar bir defa
             Konferansa        konuşması     eksik bırakmazlar, fazla olursa o da
      olarak  katılan  Cumhurbaşkanlığı      daha iyi olur derler.
      Eğitim ve Öğretim Politikaları Kurulu
      Üyesi ve İstanbul Aydın Üniversitesi      Artık  rehberlik  yol  göstermek
      Eğitim  Fakültesi  Rehberlik  ve  değil,  yolları  göstermek…  Yolları
      Psikolojik  Danışmanlık  Bölümü  göstermek,  onun;  o  öğrencinin
      Öğretim  Üyesi  Prof.  Dr.  Ömer  ihtiyacını  görecek  ya  da  bulması
      Özyılmaz;                              gereken  yolu  onun  bulmasını
                                             sağlamak      yine.    Yoksa     yol
           Dünyada  gelişmiş  ülkelerin      göstermek  değil.  Yeni  okulda  asıl
           eğitim  sistemleri;  birincisi    olan  öğrencinin  mobilize  olması,
        “bu  kuralları  sürekli  olarak      harekete geçmesi, öğrencinin aktif
      gündemde  tutarlar,  makale  haline    olması  ve  öğrenmeyi  öğrencinin
      getirirler, konferans haline getirirler   üstlenmesidir” diye kaydetti.
      ve  bu  kuralların  eksiksiz  olarak










































                                                                   Elazığ Millî Eğitim Müdürlüğü - Mart 2022  31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36