Page 31 - Elazığ İl Milli Eğitim Müdürlüğü
P. 31
81 ÇALIKUŞU ELAZIĞ
21. YÜZYILDA
21. YÜZYILDA
YIŞI
OKUL
OKUL, ÖĞRENME VE ÖĞRETMEN ANLAYIŞI
TMEN ANL
A
, ÖĞRENME VE ÖĞRE
izim amacımız Elazığ’ın uygulaması hususunda çok hassas
verilerini Türkiye’nin davranırlar. Açık olmasın, eksik
Bve dünyanın verileri olmasın, kaçak olmasın. Sistemde
ile karşılaştırarak başarıyı ne söyleniyorsa o tam yapılsın diye
yakalamaktır. İnşallah yapacağımız buna çok dikkat ederler. Japonya’ya
çalışmalarla şehrimizi eğitim bakarız böyledir, Almanya’ya
alanında farklı noktalara götürmek bakarız böyledir, Singapur’a bakarız
için koşar adım çalışacağız” dedi. böyledir, Finlandiya’ya bakarız
böyledir. Uygulamada onlar bir defa
Konferansa konuşması eksik bırakmazlar, fazla olursa o da
olarak katılan Cumhurbaşkanlığı daha iyi olur derler.
Eğitim ve Öğretim Politikaları Kurulu
Üyesi ve İstanbul Aydın Üniversitesi Artık rehberlik yol göstermek
Eğitim Fakültesi Rehberlik ve değil, yolları göstermek… Yolları
Psikolojik Danışmanlık Bölümü göstermek, onun; o öğrencinin
Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ömer ihtiyacını görecek ya da bulması
Özyılmaz; gereken yolu onun bulmasını
sağlamak yine. Yoksa yol
Dünyada gelişmiş ülkelerin göstermek değil. Yeni okulda asıl
eğitim sistemleri; birincisi olan öğrencinin mobilize olması,
“bu kuralları sürekli olarak harekete geçmesi, öğrencinin aktif
gündemde tutarlar, makale haline olması ve öğrenmeyi öğrencinin
getirirler, konferans haline getirirler üstlenmesidir” diye kaydetti.
ve bu kuralların eksiksiz olarak
Elazığ Millî Eğitim Müdürlüğü - Mart 2022 31